Akademia Dobrego Księgarza,

Akademia Dobrego Księgarza,

Akademia Dobrego Księgarza

Udostępnij

Jak w dobie spadającego poziomu czytelnictwa zachęcić klientów do wyboru mniejszych, niezależnych księgarń? W jaki sposób konkurować ze sprzedażą internetową czy dużymi sklepami sieciowymi? 8 i 9 września 2017 roku we Wrocławiu odbędzie się Akademia Dobrego Księgarza, podczas której uczestnicy będą rozmawiać o prowadzeniu niezależnej księgarni w rzeczywistości wolnego rynku.

Czym jest Akademia?

Akademia Dobrego Księgarza to wspólna inicjatywa Fundacji Kukatko i Good Books. W trakcie dwóch dni spotkań i warsztatów zostaną omówione dobre praktyki, a księgarze z krajów Grupy Wyszehradzkiej – Czech, Słowacji i Węgier – wymienią się doświadczeniami. Poruszone będą tematy ewolucji księgarń w kierunku autorskich centrów kulturalnych, oferujących poza książkami cały szereg działań kulturo- i opiniotwórczych oraz zestawu kompetencji niezbędnych współczesnemu księgarzowi do prowadzenia swojej działalności. Duży nacisk zostanie położony także na kwestię wykorzystywania nowych, innowacyjnych metod i technologii w pracy z klientem księgarni.

Dla kogo?

Do udziału w Akademii zaproszeni są przede wszystkim:

− księgarze (zarówno właściciele, jak i pracownicy placówki) z księgarni studyjnych, ale także z placówek działających przy instytucjach kultury;
− pracownicy dużych sieci księgarskich, których interesują nowe modele sprzedaży książek;
− wydawcy i bibliotekarze;
− wszyscy, którzy działają na rynku książki.

Do udziału w wydarzeniu zachęca się także tych, którzy planują otwarcie własnej księgarni.

Program:

Piątek, 8.09 – godz. 10:00-17:00 – spotkania i dyskusje dotyczące specyfiki prowadzenia biznesu księgarskiego – będziemy mieli okazję posłuchać księgarzy z Czech, Słowacji i Węgier oraz Polski;

Sobota, 9.09 – w g. 9:00-12:00 – praktyczne warsztaty (liczba miejsc ograniczona).

Wszystkie wydarzania będą mieć miejsce w Barbarze przy ul. Świdnickiej 8c.

Na zakończenie uczestnicy wybiorą się także na wspólny spacer po wybranych wrocławskich autorskich księgarniach i porozmawiają z ich właścicielami.

Zgłoszenia:

Zainteresowani udziałem zaproszeni są do wypełnienia prostego formularza zgłoszeniowego na stronie www.kukatko.pl. Pytania można kierować na adres: fundacja.kukatko@gmail.com.

Projekt realizowany jest w ramach zadania „Nowoczesne modele biznesowe oraz dobre praktyki w marketingu księgarń w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech”. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się