Ogólnopolska Izba Księgarń
Biedronka kreuje modę na czytanie i ogłasza "Wielki Festiwal Książki"

Biedronka kreuje modę na czytanie i ogłasza "Wielki Festiwal Książki"

Biedronka kreuje modę na czytanie i ogłasza "Wielki Festiwal Książki"

Udostępnij

Biedronka lubi czytać i chce swą pasją zarazić wszystkich klientów niezależnie od ich wieku. Dlatego też po raz kolejny organizuje akcję promującą czytelnictwo. Tym razem ogłasza „Wielki Festiwal Książki”. W jego ramach od czwartku do niedzieli klienci, którzy zdecydują się na zakup trzech dowolnych książek, otrzymają rabat o wartości najtańszej z nich.

 

Oferta „Wielki Festiwal Książki” obowiązuje od czwartku, 30 sierpnia br. do niedzieli, 2 września br. lub do wyczerpania zapasów.

- Lato to okres festiwali, które masowo organizowane są w miejscowościach turystycznych. By wziąć udział w „Wielkim Festiwalu Książki” nie trzeba nigdzie jechać, wystarczy wstąpić do najbliższej Biedronki i cieszyć się wyjątkowym rabatem na ulubione pozycje książkowe. W ofercie sieci znaleźć można tytuły zarówno dla najmłodszych, jak i dorosłych czytelników i mieć trzy książki w cenie dwóch – mówi Dorota Sulinowska z działu marketingu sieci Biedronka.

„Wielki Festiwal Książki” to już kolejna akcja, w której sieć Biedronka stawia na promocję czytelnictwa. Najbardziej rozpoznawalnym projektem Biedronki jest konkurs na książkę dla dzieci „Piórko”. Wydane w jego ramach bajki zostały entuzjastycznie przyjęte przez czytelników i sprzedały się łącznie w ponad 120 tys. egzemplarzy.

Modę na czytanie sieć kreuje także za pośrednictwem swojej najnowszej akcji lojalnościowej „Gang Słodziaków”. W jej ramach Biedronka chce zachęcić dorosłych, by codziennie czytali dzieciom. Pretekstem do tego ma być niezwykła książka „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”, opowiadająca o przygodach sympatycznej paczki przyjaciół z leśnej polany. Historię tę napisała Renata Piątkowska, autorka książek dla dzieci i młodzieży, jurorka w konkursie „Piórko”.

Na tym pomysły sieci na promocję czytelnictwa się nie kończą. W najbliższym czasie Biedronka ruszy z kolejnym projektem, mającym zachęcić klientów, by chętniej i częściej sięgali po książki. Szczegóły akcji wkrótce.

Listę książek objętych akcją „Wielki Festiwal Książki” można znaleźć w regulaminie dostępnym na stronie www.biedronka.pl.

Promocja nie obejmuje książki „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”.

 


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się