Ogólnopolska Izba Księgarń
BookBook, "Dzieje się, Jak kolory wpływają na nasze życie", dr Marek Borowiński

BookBook, "Dzieje się, Jak kolory wpływają na nasze życie", dr Marek Borowiński,

Dzieje się! w BookBook: Jak kolory wpływają na nasze życie

Udostępnij

Czy i jak kolory wpływają na nasze życie? Niekwestionowany ekspert od komunikacji kolorem dr Marek Borowiński „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”.

Barwa jest pierwszą informacją rejestrowaną przez oko. Po niej pojawia się kształt, a następnie rozmiar. Przeciętny człowiek jest w stanie zobaczyć około miliona różnych barw - otaczają nas zewsząd. Ale czy zastanawialiście się kiedyś, w jaki sposób determinują one nasze zachowania, samopoczucie, a także określają usposobienie i charakter? Znany w świecie marketingu Shop Doctor, czyli dr Marek Borowiński, w swojej książce rozkłada każdą barwę na czynniki pierwsze. Zdradza, które kolory lubi nasz mózg i radzi, którymi kolorami warto się otaczać, a które nam szkodzą. Autor przeprowadza czytelnika po tajnikach wiedzy z zakresu psychologii koloru, psychofizjologii widzenia i Visual Merchandisingu. Poddaj się kolorowemu zawrotowi głowy z Shop Doctorem!

Który kolor bielizny założyć na pierwszą randkę? Czy kierowcy czerwonych aut są bardziej agresywni na drodze? Dlaczego pracownica banku nie powinna zakładać różowej sukienki, Hillary Clinton podczas debaty prezydenckiej wystąpiła w bieli, a do Urzędu Skarbowego korzystniej jest się ubrać się na szaro? Czy to prawda, że w sypialni, urządzonej w bieli i szarościach, spada nam libido? Odpowiedź na te i wiele innych zagwozdek otrzymamy na spotkaniu z dr Markiem Borowińskim, autorem książki „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”.

Kilka słów o autorze:

dr Marek Borowiński – specjalista od zwiększania sprzedaży oraz Visual Merchandisingu, ambasador marki Toptextil. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia - uświadamia i doradza przedsiębiorcom, jak mózg klienta odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Specjalizuje się w zagadnieniach z psychologii koloru i oddziaływania kolorów na konsumentów w różnych miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych, między innymi w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych. Na co dzień prowadzi swój autorski program Shop Doctor na kanale Youtube

 

 

Księgarnie BookBook to 97 księgarnie na terenie całej Polski oraz bookbook.pl, gdzie czytelnicy znajdą nowości, bestsellery oraz wyjątkowe oferty promocyjne. W księgarniach miłośnicy książek poznają kilka milionów egzemplarzy od literatury pięknej, poprzez reportaże poradniki, ciekawą ofertę dla najmłodszych i młodych czytelników. Księgarnie Bookbook to także partner wielu inicjatyw wspierających czytelnictwo oraz organizator wydarzeń kulturalnych swoich księgarniach.

 


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się