Empik i TikTok łączą siły
Empik i TikTok rozpoczynają długofalową współpracę, która ma na celu promocję czytelnictwa i wsparcie kultury w Polsce. Platforma objęła patronatem Odkrycia Empiku 2021, które zostaną wręczone 15 lutego podczas gali Bestsellery Empiku 2021. To dopiero początek wspólnych inicjatyw. Obie marki zapowiadają szereg różnorodnych działań komunikacyjnych, również z zakresu CSR – zarówno w Empiku i na platformie TikTok, jak i poza nią.
TikTok systematycznie współtworzy lub angażuje się w akcje, które wspierają wartościową rozrywkę. Z tego powodu razem z Empikiem – rynkowym liderem, obecnym w polskim krajobrazie kulturalnym od ponad 70 lat – podejmuje działania skupione na promocji literatury i czytelnictwa. Pierwszą wspólną inicjatywą jest patronat TikToka nad Odkryciami Empiku 2021 – wyróżnieniami dla artystów, którzy w minionym roku szczególnie zaznaczyli swoją obecność w świecie kultury, a ich twórczy fenomen doceniło eksperckie Jury. Laureaci w Literaturze, Muzyce i Filmie zostaną ogłoszeni 15 lutego podczas gali Bestsellerów Empiku 2021. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w kilku kanałach, m.in. na TikToku.
Finałem pierwszego etapu współpracy będzie transmisja na żywo z gali Bestsellerów Empiku 2021, okraszona dodatkowo materiałami zza kulis, ekskluzywnymi wywiadami z gwiazdami itd. Wszystkie aktywności komunikacyjne będą promowane najbardziej zasięgowymi formatami TikToka.
- Mamy olbrzymie doświadczenie i sukcesy w promocji książek i czytelnictwa w świecie cyfrowym: nasze Premiery Online i spotkania z twórcami czy Wirtualne Targi Książki gromadzą wielomilionową publiczność. Współpraca z TikTokiem to doskonała okazja, aby zwiększyć dotarcie przekazu o książkach i promować czytelnictwo w Polsce. Łącząc siły, możemy inspirować i przekonać kolejnych odbiorców, że książki to wartościowa forma spędzania wolnego czasu - podkreśla Artur Malinowski, Digital Marketing Division Director, Empik.
O Empik
Empik jest czołową marką lifestyle’ową w Polsce, z siecią ponad 300 salonów, oraz jedną z 3 największych platform e-commerce. Od ponad 70 lat wspieramy kulturę i propagujemy czytelnictwo wśród dzieci i dorosłych, m.in. poprzez spotkania autorskie i projekty specjalne. Jesteśmy organizatorem największego literackiego wydarzenia w polskim internecie – Wirtualnych Targów Książki, a także popularnego cyklu spotkań premiera online, który przyciąga miliony widzów. W ramach pięciu edycji akcji CSR 1000 powodów, by czytać przekazaliśmy szkolnym bibliotekom aż 52 000 książek o łącznej wartości ponad 1 mln 300 tys. zł! https://www.empik.com/
O TikTok
TikTok jest czołową platformą krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Naszą misją jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności i sprawianie radości. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. https://www.tiktok.com/pl/