Etykieta w biznesie, czyli jak ułatwić sobie życie w pracy - premiera wydawnictwa BOSZ
Jak budować profesjonalną markę osobistą, o czym pamiętać kiedy sprawuje się funkcje kierownicze, jak skuteczniej komunikować się z innymi (współpracownikami, klientami) i lepiej ich rozumieć, w końcu jak postępować, żeby codziennie być trochę lepszym od siebie z wczoraj. To wszystko znajdą Państwo w najnowszej książce Wojciecha S. Wocława – szkoleniowca, dyrektora generalnego Polskiej Szkoły Etykiety, autora książki Savoir-vivre, czyli jak ułatwić sobie życie.
Autor, Wojciech S. Wocław, omawia w książce liczne zasady i podaje cenne wskazówki, których poznanie umożliwi lepsze funkcjonowanie na co dzień w pracy oraz sprawniejsze prowadzenie firmy, nawiązywanie kontaktów czy organizację rozmaitych spotkań. Przedstawione reguły mogą być punktem wyjścia zarówno dla tych, który dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, jak i dla tych, którzy postawili na tej ścieżce już parę kroków. Dzięki lekturze można się między innymi dowiedzieć, jak prawidłowo rozsadzać gości przy stole, co powinny zawierać wizytówki i zaproszenia, dlaczego warto zainwestować w smoking, czym różni się łyżeczka do herbaty od łyżeczki do kawy, a także jak prowadzić konto na Facebooku lub LinkedIn, aby wyróżnić się na rynku pracy. Szczegółowym opisom towarzyszą praktyczne ilustracje wykonane przez Justynę Sokołowską. Jak pisze autor: „Profesjonaliści, chociaż
nierzadko pochodzą z różnych światów, zmierzają do jednego celu: doskonałego wywiązywania się ze swoich obowiązków, samorealizacji, dobrych zarobków i płynącej z tego satysfakcji. Etykieta w biznesie to język, który pomaga osiągnąć ten cel, umożliwiając w zajemne zrozumienie, szacunek i dobre relacje. Jego rdzeniem jest empatia.
Tytuł: Etykieta w biznesie, czyli jak ułatwić sobie życie w pracy
Autor: Wojciech S. Wocław
Ilustracje: Justyna Sokołowska
Projekt graficzny: Andrzej Barecki
Język publikacje: polski
Wydawca: wydawnictwo BOSZ
Miejsce i rok wydania: Olszanica 2018
Wydanie: I
Objętość: 224 strony
Ilustracje: 33 zdjęcia
Format: 160 × 235 mm
Oprawa: twarda
ISBN: 978-83-7576-382-9
Cena katalogowa: 44,90zł
BOSZ to założona w 1994 roku w Olszanicy oficyna wydawnicza specjalizująca się w edycji wielojęzycznych albumów o sztuce, dziedzictwie kulturowym i krajobrazie, których znakiem rozpoznawczym są wysoka wartość merytoryczna oraz najwyższa jakość edytorska.
Dotychczasowy dorobek Wydawnictwa BOSZ to ponad 500 tytułów w łącznym nakładzie przekraczającym milion osiemset tysięcy egzemplarzy, wydanych we współpracy zarówno z wybitnymi twórcami, jak i czołowymi placówkami kulturalnymi z całej Polski. Publikacje poświęcone polskiemu dziedzictwu kulturowemu, twórczości uznanych artystów oraz pięknu rodzimego krajobrazu realizują jedno z głównych zamierzeń Wydawnictwa, jakim jest promocja kultury narodowej.
Oryginalność oraz najwyższa jakość albumów sprawia, że wiele spośród tytułów Wydawnictwa BOSZ otrzymało najważniejsze nagrody oraz wyróżnienia w prestiżowych konkursach książkowych, takich jak Najpiękniejsza Książka Roku w konkursie PTWK czy Książka Roku w konkursie o „Pióro Fredry”. W 2011 r. Wydawnictwo BOSZ zostało laureatem 21. edycji Konkursu Godła „Teraz Polska” – uhonorowane za wysoką jakość wydawanych książek.