Wydawnictwo Jedność
Biedronka, oferta tytułowa, nominowanido NIKE

Biedronka, oferta tytułowa, nominowani do NIKE

Gratka dla braci czytelniczej - nominowani do Nike 2018 w Biedronce

Udostępnij

Kochającym literaturę nie trzeba tłumaczyć, co to takiego Nagroda Literacka Nike. Miłośnicy czytania czekają na werdykt jury, które wybiera najlepszą książkę minionego roku. Informacje te śledzi też Biedronka i w tym roku wprowadza do swej oferty trzy tytuły nominowane do najważniejszego wyróżnienia literackiego w Polsce. Oferta książek w cenie 24,99 zł/szt. wchodzi do sprzedaży 8 października.

 

Dzień po ogłoszeniu zwycięzcy Nike, do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka trafiły trzy książki nominowane w tym roku do tej nagrody.

W ofercie sieci znalazły się:

  • zbiór opowiadań Pawła Sołtysa „Mikrotyki”,

  • „Foucault w Warszawie” Remigiusza Ryzińskiego,

  • „Nie hańbi!” Olgi Gitkiewicz.

– Biedronka konsekwentnie kreuje modę na książki – stale rozwija ofertę tytułów, kładzie też duży nacisk na popularyzację czytelnictwa. Od lat śledzimy więc tytuły nominowane do Nagrody Literackiej Nike i wprowadzamy na nasze półki wybrane pozycje. Chcemy oferować naszym klientom jak najciekawszy asortyment książek – mówi Bartłomiej Jarzyna, kupiec odpowiedzialny za ofertę książek w Biedronce.

Regularną sprzedaż książek sieć Biedronka prowadzi od 2009 r. W sklepach powstała wówczas strefa Rozrywki, do której co tydzień, trafia specjalnie wyselekcjonowana oferta tytułów – od najświeższych bestsellerów po klasyki literatury polskiej i światowej.

Sieć Biedronka podejmuje również szereg działań popularyzujących czytelnictwo – np. od 2015 r. organizuje konkurs na książkę dla dzieci „Piórko”. Także akcja lojalnościowa „Gang Słodziaków” i książka wprowadzona w jej ramach zachęca do rodzinnego czytania. Biedronka angażuje się też w ogólnopolskie wydarzenia promujące czytelnictwo, np. w projekt „Książka na św. Jana”, zainicjowany przez Press Club Polska. 14 i 15 września sieć w 48 sklepach w 14 miastach prowadziła „Ostry Dyżur Literacki”. Dzieci, biorące udział w akcji, otrzymywały od eksperta Fundacji „Czas Dzieci” symboliczną receptę na książkę, dopasowaną do ich wieku i zainteresowań.

Więcej szczegółów na temat oferty sieci Biedronka można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.

 


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się