Grupa Empik podsumowuje 2022 rok
W 2022 roku Grupa Empik zanotowała dalszy wzrost przychodów, napędzany rozwojem biznesów online i digital. Udział tych kanałów w łącznej sprzedaży Grupy przekroczył w ostatnim roku symboliczny próg 50%. 2022 to także kontynuacja rozbudowy unikatowego, omnikanałowego ekosystemu Grupy i realizacja założonej strategii ekspansji. Spółka zakończyła rok liczbą 343 salonów Empik i Papiernik by Empik, zwiększając geograficzny zasięg w Polsce. Grupa Empik zamknęła rok dwucyfrowymi wzrostami sprzedaży. Wzrost zanotowały wszystkie spółki. Przychody Grupy na poziomie +15,5%, obrót GMV +22% r/r. EBITDA ze wzrostem do poziomu 221 mln zł.
Wyniki finansowe
Empik w 2022 roku
Czołowa platforma marketplace
Wzrost geograficznego zasięgu
Synergia kanałów online i offline
Stabilność operacji w łańcuchu dostaw
Wzrost w całej Grupie