Wydawnictwo Jedność
 „Kultura leczy”, Warszawa

„Kultura leczy”, Warszawa

Kolejna odsłona kampanii „Kultura leczy”

Udostępnij

Kolejna odsłona kampanii „Kultura leczy”. Do końca października trwa kolejna odsłona kampanii „Kultura leczy”, mającej zachęcić warszawiaków do uczestniczenia w kulturze.

Kampania „Kultura leczy” została zainaugurowana w maju br., a jej przekaz opiera się na przekonaniu, że obcowanie z kulturą wpływa pozytywnie na jakość życia - poprawia samopoczucie, redukuje stres, a może nawet zwiększa odporność psychiczną i fizyczną. Jesienna odsłona zachęca mieszkańców do zwiększenia aktywności kulturalnej: odwiedzania warszawskich bibliotek i księgarń, bywania w teatrach i muzeach oraz korzystania z wydarzeń i warsztatów oferowanych przez stołeczne domy kultury.

Kampania wpisuje się w działania na rzecz rozwoju publiczności, realizowane przez stołeczny ratusz w ramach warszawskiego Programu Rozwoju Kultury. Przy tworzeniu kampanii zostały wykorzystane wyniki badania dotyczącego uczestnictwa w kulturze, przeprowadzonego na zamówienie stołecznego ratusza w ostatnim kwartale 2017 r. Pozyskana wiedza ułatwiła rozpoznanie grupy docelowej i dookreślenie głównego przekazu kampanii.

„Wiemy z badań, że nie wszyscy mieszkańcy i wszystkie mieszkanki mają równą potrzebę uczestniczenia w kulturze, dlatego chcieliśmy zwrócić na to uwagę w naszej kampanii. Pokazujemy w lekkiej formie pozytywne efekty działania kultury oraz jej różnorodność i bogactwo” - podkreśla Tomasz Thun-Janowski, dyrektor Biura Kultury.

Kampania wystartowała 1 października i potrwa do końca października. W przestrzeni miejskiej i internecie pojawiło się pięć kreacji promujących różne sposoby uczestnictwa w kulturze. W stołecznych kawiarniach i bibliotekach stanęły standy z ofertą instytucji kultury. W ramach zachęcania warszawiaków do włączenia się w kampanię na antenie warszawskich rozgłośni emitowane są dedykowane audycje radiowe, planowana jest też akcja fotograficzna pokazująca uczestników stołecznej kultury oraz konkursy dla warszawiaków aktywnych w mediach społecznościowych. Koncepcję kreatywną i strategię kampanii wybrano w konkursie, którego zwycięzcą została Fabryka Komunikacji Społecznej. Za komunikację jesiennej odsłony odpowiada Agencja Kultura.

Szczegółowe informacje na temat kulturalnej oferty miasta dostępne są stale na www.kulturalna.warszawa.pl oraz na Facebook @KulturalnaWarszawa.

Spot wideo: https://www.youtube.com/watch?v=cvHBtHSh4ag

Pliki graficzne: http://centrumprasowe.pap.pl/cp/pl/news/info/128902,,kolejna-odslona-kampanii-kultura-leczy-

Źródło informacji: Agencja Kultura


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się