Wydawnictwo Jedność
Konkurs Instytutu Książki na kampanię promującą czytelnictwo

Konkurs Instytutu Książki na kampanię promującą czytelnictwo

Konkurs Instytutu Książki na kampanię promującą czytelnictwo

Udostępnij

Instytut Książki ogłosił konkurs na koncepcję kreatywną kampanii społecznej „Mała książka – wielki człowiek”, największej tego typu akcji w Polsce i jednej z największych w Europie. Zwycięskie opracowanie ma stanowić kontynuację działań realizowanych przez Instytut Książki w latach 2017-2018, skierowanych do osób posiadających dzieci (rodziców i dziadków), promujących czytanie od narodzin.

Kampanii społeczna „Mała książka – wielki człowiek” została przygotowana w związku z ogólnopolską akcją startbookową, w ramach której od 2017 roku młodzi rodzice na oddziałach położniczych otrzymują wyjątkowe Wyprawki Czytelnicze. W 2018 roku działania poszerzono o pilotażowy projekt dla trzylatków realizowany za pośrednictwem blisko 3 tys. bibliotek w całym kraju. Ma on zachęcić rodziców do odwiedzania bibliotek i codziennego czytania z dzieckiem. Łącznie w trackie jej edycji do rodziców trafiło ponad 600 tys. książek.

– Kampania społeczna „Mała książka - wielki człowiek” to jedno z najważniejszych działań Instytutu Książki, którego celem jest promocja czytelnictwa jako bezpośredniej inwestycji w przyszłość i sukces naszych dzieci – małych czytelników. W tym roku zdecydowaliśmy się na konkursową formę wyłonienia kreacji kampanii po to, aby znaleźć jak najlepszy sposób zainteresowania książką – mówi Dariusz Jaworski, dyrektor Instytutu Książki.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej pracy – koncepcji kreatywnej oraz graficznej, a także stworzenie strategii komunikacji wraz z rekomendacją wyboru mediów. Autor zwycięskiej pracy zostanie zaproszony do zawarcia umowy, której przedmiotem będzie opracowanie szczegółowej zawartości kreacyjnej kampanii i pełnienie nadzoru autorskiego nad jej realizacją.

Prace konkursowe można składać do 19 marca 2019 roku.

Szczegóły i regulamin konkursu są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu Książki: http://bip.instytutksiazki.pl/index.php/zamowienia-publiczne/11-postepowania-zwolnione-ze-stosowania-przepisow-ustawy-pzp


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się