
Premiera w REBIS-ie: 22 marca - Jak komunikować się efektywnie?
Premiera 22 marca w REBIS-ie: Jak komunikować się efektywnie?


22 marca trafi do księgarń książka Raula Sancheza i Dana Bullocka "Jak komunikować się efektywnie". Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem skuteczne przekazywanie wiadomości zarówno online, jak i w kontakcie bezpośrednim.
Komunikacja jest kluczem. W tym wszechstronnym instruktażowym poradniku dwóch wykładowców Uniwersytetu Nowojorskiego przedstawia praktyczne podejście do globalnej komunikacji w ważnych obszarach:
− skutecznej korespondencji elektronicznej,
− wystąpień publicznych na arenie światowej,
− międzynarodowych negocjacji oraz zarządzania relacjami i transakcjami,
− networkingu i budowania globalnej sieci kontaktów.
Książka ta zawiera sprawdzone strategie, które można natychmiast wykorzystać, a także ćwiczenia mające na celu zwiększenie umiejętności porozumiewania się z osobami z całego świata. Czytelnik zapozna się tu również ze stylami wypowiedzi oraz mową ciała charakterystycznymi dla przedstawicieli różnych kręgów kulturowych.
Kilka słów o autorze:
Raúl Sánchez jest profesorem Uniwersytetu Nowojorskiego i nagradzanym autorem, zarządza programami szkoleń korporacyjnych. Projektuje i prowadzi szkolenia m.in. dla takich firm, jak Deloitte, Bloomberg czy Pfizer, jest także doradcą ds. pisania w firmach Barnes & Noble Publishing i PBS.
=Dan Bullock wykłada na Wydziale Programów Biznesowych Uniwersytetu Nowojorskiego i szkoli m.in. pracowników Google’a, Bloomberga i Airbnb. Prowadzi także szkolenia dla dyplomatów i delegatów w ramach programu językowego i komunikacyjnego ONZ i jest trenerem korporacyjnym.