Ogólnopolska Izba Księgarń
Budowanie wizerunku księgarni - formy promocji księgarni i książek w Internecie.

Budowanie wizerunku księgarni - formy promocji księgarni i książek w Internecie.

Rusza cykl webinariów: Budowanie wizerunku księgarni - formy promocji księgarni i książek w Internecie.

Udostępnij

Zapraszamy wszystkich księgarzy na cykl bezpłatnych webinariów o budowaniu wizerunku - formach promocji księgarni i książek w Internecie.
Webinaria będą odbywać się w formie godzinnych zajęć, na których uczestnicy wysłuchają około 40 minutowego wykładu online, po którym przewidziano dyskusję z prowadzącym przy pomocy czatu.

Seminaria powstały na bazie zajęć konwersatoryjnych "Tropem konia czy Behemota? - Sztuka promocji książeczek w internecie" zrealizowanych przez Fundację Libroskop w Instytucie Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UWr
w roku akademickim 2016/2017.  Cykl webinariów dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego logotypu ............

Program webinarium:

Wprowadzenie. Wizerunek. Którędy  do celu. Tradycyjne czy nowoczesne sposoby? Prezentacja głównych wątków i zagadnień wystąpień.

Temat I: O wizerunku. Podstawy marketingu i psychologi klienta. Wprowadzenie. Prowadzący KL

Temat II:  Księgarskie sposoby promocji i budowania dobrego wizerunku. "Od bibliopoli przez współczesną księgarnię do internetu" Prowadzący GK

Temat III:  Wartość dobrego wizerunku księgarni oraz zarządzanie wizerunkiem. "Włóż zbroję zwycięzcy i staraj się tak długo, aż ci się uda! Prowadzący KL

Temat IV: Możliwości technologiczne tkwiące w Internecie. Szanse i zagrożenia. "Schodź z płycizny na głębię..." Prowadzący PS 

Proponuję V: Tradycyjne formy promocji w tworzeniu wizerunku księgarni w internecie. "Stare ale jare ..."Prowadzący GK

Temat  VI: Trendy w Internecie pomocne w budowaniu wizerunku  księgarni. "Jak cię widzą tak cię piszą ...".Prowadzący MK

Temat VII: Wielka szansa dla wizerunku. Księgarnia internetowa. '"Sposób na księgarski Rebis ..."Prowadzący PS

Terminy seminariów on-line:

  • Temat I - 05. 10. 2017 r.
  • Temat II - 12.10. 2017 r.
  • Temat III -19.10. 2017 r.
  • Temat IV - 26.10.2017 r.
  • Temat V -  09.11.2017 r.
  • Termin VI - 16.11.207 r.
  • Termin VII - 23.11.2017 r.
  • Test kompetencyjny - 30.11 2017 r.
  • Wydanie certyfikatów uczestnictwa - 4.12.2017 r.

Proponujemy księgarzom warsztaty z rozpoznanych przez nas sposobów, środków, form promocji księgarni i książek w internecie. Zapraszamy na godzinne zajęcia on-line, dzielone na dwie części. Pierwszą cześć stanowi 40 min wykład on-line, a część drugą  20 min. czat - w trakcie, którego uczestnik może zadawać prowadzącemu pytania. Pragniemy przekazać dostępne sposoby służące budowaniu dobrego wizerunku  tradycyjnej księgarni w internecie. Opisane powyżej konwersatoryjne warsztaty  on-line będą dostępne w postaci nieudostępnianych plików w internecie pod adresem www.kursy.ksiazka.net.pl.

Prowadzący:
Gabriel Leonard Kamiński: księgarz, wydawca, dyplomowany bibliotekarz, literat (członek Stow. Pisarzy Polskich). Absolwent Policealnego Studium Kulturalno-Oświatowego w zakresie biblioterapii oraz Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego,. dziennikarz i recenzent Portalu Księgarskiegowww.ksiazka.net.pl.

Krzysztof Zbigniew Leszczyński: związany z rynkiem książki od 1990 roku. Od 2014 roku Prezes zarządu Fundacji Laboratorium Kultury Książki „Libroskop”. Pracuje jako psycholog oraz wykładowca uniwersytecki, certyfikowany trener i coach biznesu.

Maciej Kamiński: grafik komputerowy i specjalista ds. marketingu, obecnie pracuje w Laboratorium Metod Digitalizacji i Multimediów na Politechnice Wrocławskiej. Absolwent Publikowania Cyfrowego i Sieciowego Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku i świadomości marki oraz tworzeniu narzędzi do interakcji z klientem w sieci. Od 2012 roku współpracuje z największymi twórcami treści na polskim Internecie.  

Piotr Szkudlarek: informatyk, zarządza firmą zajmującą się outsourcingiem usług IT. Wśród usług firmy jest projektowanie  i utrzymanie serwisów internetowych.


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się