Empik Go z inicjatywą „Pies z nosem do książek”, wspierającą Schronisko Znajdki

Empik Go z inicjatywą „Pies z nosem do książek”, wspierającą Schronisko Znajdki

Subskrybujesz – pomagasz. Empik Go z inicjatywą „Pies z nosem do książek”, wspierającą Schronisko Znajdki

Udostępnij

Empik Go - aplikacja z audiobookami, ebookami i podcastami - zainicjował akcję „Pies z nosem do książek”. Przy zakupie abonamentu Smart z kodem PIES, Empik Go przekaże każdorazowo 5 zł na rzecz schroniska Znajdki, które na co dzień pomaga bezdomnym zwierzakom znaleźć nowy dom.

Ambasadorką projektu została Luna - psi przewodnik po świecie bestsellerów i wydawniczych nowości.

Empik Go regularnie angażuje się w inicjatywy z obszaru CSR – w ostatnich latach marka współtworzyła m.in. słuchowiska edukacyjne w ramach kampanii przeciwko hejtowi, akcję promującą czytelnictwo w bibliotekach czy wyjątkowy projekt charytatywny z udziałem Powstańców Warszawskich. Teraz inicjuje kolejną akcję - „Pies z nosem do książek”, której beneficjentem będą czworonogi szukające kochających domów
Twarzą projektu została Luna - pies, który ma prawdziwego nosa do dobrych audiobooków i ebooków. W ramach kampanii Luna będzie przemierzać ulice Warszawy w poszukiwaniu najbardziej wciągających tytułów, a jej przygody będą relacjonowane w kanałach społecznościowych Empik Go. Znajdziemy ją również na stronie akcji, gdzie pomoże nowym użytkownikom zacząć przygodę z książką cyfrową. Wszystko to dzięki specjalnej ofercie i quizowi, który podpowie, jakie tytuły najlepiej wybrać na start.
Każdy nowy zakup subskrypcji Empik Go Smart z kodem PIES to 5 zł na rzecz przytuliska Fundacji Znajdki, które na co dzień pomaga bezdomnym zwierzakom znaleźć nowy dom. Na czas trwania akcji cena abonamentu została obniżona do 29,99 zł miesięcznie, przez pierwsze 3 miesiące. Zakup subskrypcji to więc nie tylko prezent dla siebie, ale też pomoc dla czworonożnych przyjaciół.
- W Empik Go wierzymy, że dobre historie potrafią zmieniać świat. I właśnie taki cel  przyświeca akcji „Pies z nosem do książek”. Nasza psia bohaterka – Luna – to już nieodłączna część naszego zespołu i jesteśmy przekonani, że nikt nie zainspiruje lepiej niż ona do czytelniczych poszukiwać i pomocy potrzebującym psiakom. Co więcej to akcja, w której wszyscy zyskują: użytkownicy - świetne historie w Empik Go w promocyjnej cenie, a psiaki realne wsparcie i zaspokojenie bieżących potrzebmówi Wiktoria Mioduna, Project Manager w Empik Go i inicjatorka akcji
 
Partnerem inicjatywy jest PsiBufet - marka specjalizująca się w przygotowywaniu świeżo gotowanego jedzenia dla psów z naturalnych składników jakości human-grade. PsiBufet wesprze komunikację akcji i przekaże dodatkowe środki na wsparcie potrzebujących psów i kotów.
Przytulisko Fundacji Znajdki to miejsce, gdzie na nowe domy czeka niemal 120 zwierzaków. Zebrane środki zostaną przeznaczone na podstawowe potrzeby schroniska, takie jak karma, leki czy opieka weterynaryjna. Akcja „Pies z nosem do książek” potrwa od 11 sierpnia do 15 września.

Więcej informacji: empik.com/go/pies.
 
Informacja nadesłana
 

Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się