machineVantage

machineVantage

Sztuczna inteligencja i marketing za pomocą metafor: uznany na całym świecie językoznawca kognitywny dołącza do machineVantage

Udostępnij

Berkeley, Kalifornia, 26 września 2017 r. /PRNewswire/ - Firma machineVantage ogłosiła dziś, że uznany na całym świecie językoznawca kognitywny dr George Lakoff objął stanowisko głównego dyrektora do spraw językoznawczych.

Dr Lakoff jest znany głównie z przełomowych badań i pozycji eksperta na polu ram myśli i języka oraz z badań w zakresie metafor myślowych i metafor językowych będących wyrazem głównie nieświadomych metafor myślowych. Badacz wniesie tę wiedzę w pionierską działalność firmy machineVantage w zakresie stosowania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w celu ulepszania produktów i lepszej ich promocji zgodnie z potrzebami klientów.

 "Metafory wywołują głębokie i potężne reakcje w nieświadomym niczego umyśle, na którym skupia się technologia machineVantage. To właśnie tam podejmowanych jest 95% decyzji, w tym decyzje o zakupie - wyjaśnia dr A. K. Pradeep, założyciel i główny dyrektor wykonawczy firmy. - Najlepsi marketingowcy zdają sobie sprawę z tej niesamowitej mocy, ale do tej pory okiełznanie jej w skuteczny i konsekwentny sposób w celu ulepszenia produktów i marek było prawdziwym wyzwaniem. Połączenie wiedzy dr. Lakoffa w zakresie metafor z naszymi własnymi algorytmami sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego jest źródłem nowej, niedoścignionej przewagi konkurencyjnej dla firm na rynku zdrowszych produktów z lepszym marketingiem. Klienci zwracają uwagę na względy zdrowotne i poprawę poziomu życia, ale także liczy się dla nich szczery i skuteczny marketing produktów" - dodaje dyrektor.

Firma machineVantage współpracuje z wieloma dużymi korporacjami, włączywszy największych liderów w zakresie pakowanych dóbr konsumpcyjnych, opieki zdrowotnej, usług finansowych, żywności, napojów i nie tylko. Firma specjalizuje się w rozwoju innowacyjnych rozwiązań na rzecz ulepszania produktów i lepszego ich marketingu.

Dr Lakoff jest emerytowanym profesorem nauk kognitywnych i lingwistyki na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jest autorem 11 dużych publikacji książkowych, w tym bestsellera na liście New York Times "Nie myśl o słoniu!". W przeszłości zajmował stanowisko wybitnego profesora nauk kognitywnych i lingwistyki im. Richarda i Rhody Goldman na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, gdzie wykładał przez 44 lata. Wcześniej nauczał na Uniwersytecie Harvarda i Uniwersytecie Michigan. Ukończył uczelnię MIT z dyplomem z matematyki i literatury, a doktorat z lingwistyki zdobył na Uniwersytecie Indiany.

"Większość myśli dzieje się nieświadomie. Świadome myśli są tylko wierzchołkiem mentalnej góry lodowej. Dzieje się tak dlatego, że wszystkie myśli są zjawiskiem fizycznym przeprowadzanym przez obwody neuronowe, a nie mamy jednak świadomego dostępu do tych obwodów - wyjaśnia dr Lakoff. - Język i myśli wykorzystują mentalne struktury zwane ramami. Ponadto myśli metaforyczne, głównie nieświadome, pojawiają się w świecie zupełnie naturalnie. Myśli metaforyczne są odbiciem najważniejszych aspektów ludzkiej egzystencji, a metafory językowe są kluczem do tego, co się dla nas najbardziej liczy. Żyjemy zgodnie z naszymi metaforami" - dodaje uczony.

 Firma machineVantage przez swoją platformę sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego zapewnia niezrównane możliwości zastosowania paradygmatów opartych o neurologię kognitywną i komputerowe modele lingwistyczne w celu zalecania nowych produktów, które prowadzą do polepszenia stanu zdrowia i ogólnej jakości życia, a także w celu innowacji na polu wymiany wiadomości. Bezproblemowa integracja metafor w innowacje produktowe i marketing jest następnym dużym krokiem w rozwoju firmy.

Firma machineVantage zadebiutowała w tym roku dzięki serii A inwestycji pozyskanej od firm Unilever Ventures i IRI.


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się