Burda International

Burda International

To koniec Burdy, jaką znamy? Wydawnictwo czekają zmiany.

Udostępnij

Z początkiem czerwca nową szefową działu wsparcia sprzedaży digital w Burda International Poland została Katarzyna Deresz.

Katarzyna Deresz, jako szefowa działu wsparcia sprzedaży digital w Burda International Poland, odpowiada za koordynowanie działań wdrożeniowych dla kampanii online i za rozwój produktów. Wcześniej Deresz zajmowała stanowisko sales and product development managera w dziale new business.

Agata Żychlińska, która dotychczas koordynowała pracę działu wsparcia sprzedaży, została szefem nowej komórki kreatywnej: Burda Digital Lab. Będzie odpowiadała za przygotowanie i realizację wysokobudżetowych, niestandardowych projektów reklamowych wspieranych obecnością w digitalu.


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się