W Biedronce Gang Mocniaków zastąpi Gang Bystrzaków
Biedronka szykuje kolejną akcję promocyjno-lojalnościową związaną z popularnymi pluszakami. Był Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Fajniaków, Gang Swojaków i Gang Bystrzaków. Teraz czas na Gang Mocniaków.
29 sierpnia 2022 r. Biedronka wystartowała z nową akcją "Gang Bystrzaków". Miała ona zachęca klientów Biedronki do oszczędzania. Teraz sieć szykuje kolejną akcję.
Gang Mocniaków w Biedronce. Jest kolejna akcja lojalnościowa
Gang Bystrzaków tworzyły nastepujace maskotki: Świnka Skarbonita, Jabłko Newton i Pies Dżi-Pi-Es. Świnka Skarbonita pilnuje finansów gangu i podpowiada, jak znajdować produkty w korzystnych cenach, a jej supermocą jest „cena”. Jabłko Newton ma sprytny plan na wszystko i stawia na „jakość”. Trzeci członek supergrupy to Pies Dżi-Pi-Es symbolizujący „bliskość”, rekomendujący robienie zakupów blisko miejsca, gdzie mieszkamy, aby oszczędzać czas i pieniądze na dojazd.
Jak ustaliliśmy, spółka Jeronimo Martins Polska, która jest operatorem sklepów Biedronka, zgłosiła do rejestracji w Urzędzie Patentowym znak towarowy słowny "Gang Mocniaków". Zgłoszenia dokonano 1 czerwca br.
Akcje lojalnościowe w Biedronce. Miliony maskotek i książek
Akcje lojalnościowe są ważnym punktem oferty Biedronki. W ramach dotychczas organizowanych kampanii rozdano ponad 40 milionów maskotek i ponad 6 milionów książek.
Akcje mają charakter edukacyjny, a ich grupą docelową są najmłodsi.
Przypomnijmy, że podczas ostatnich tego typu akcji w sklepach Biedronka klienci zgłaszali problemy z dostępnością pluszaków.