W księgarni NCK:  Media dwudziestolecia

W księgarni NCK: Media dwudziestolecia

W księgarni NCK: Media dwudziestolecia

Udostępnij

Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe – media XX wieku.

Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku” pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji – mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.

Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.

W niebanalnej oprawie graficznej.

Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.

Tytuł: Media dwudziestolecia
Autorki: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
Ilustracje: Ryszard Kajzer
seria: 20 lat XX wieku”
Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
Miejscei rok wydania: NCK Warszawa 2021
Wydanie: I
Objętość: 256 stron
Oprawa: miękka
Format: 170 x 240 mm
ISBN 978-83-7982-404-5
Cena katalogowa: 42,00 zł

Podoba mi się, kupuję:


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się