W księgarni NCK: Media dwudziestolecia
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe – media XX wieku.
Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku” pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji – mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.
W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.
Tytuł: Media dwudziestolecia
Autorki: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
Ilustracje: Ryszard Kajzer
seria: 20 lat XX wieku”
Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
Miejscei rok wydania: NCK Warszawa 2021
Wydanie: I
Objętość: 256 stron
Oprawa: miękka
Format: 170 x 240 mm
ISBN 978-83-7982-404-5
Cena katalogowa: 42,00 zł