Bestsellery Empiku z rekordową oglądalnością - prawie 5 mln widzów TV i online
Galę Bestsellery Empiku 2019 oglądało blisko 4,5 mln widzów (zasięg RCH wg panelu Nielsena w grupie All 4+) na antenie TVN i 0,5 mln w mediach społecznościowych. – To zdecydowanie rekordowa widownia na tle tego typu wydarzeń telewizyjnych – komentuje Monika Marianowicz z Empiku, organizator i producent gali.
Widać, że tegoroczna formuła gali świetnie się sprawdziła. Atrakcyjna i bogata oprawa muzyczna była pełna oryginalnych aranżacji i zaskakujących duetów. Liczba artystów, którzy wystąpili w tym 1,5 godzinnym widowisku odpowiadała wręcz formatowi festiwalu. Na scenie pojawili się: Ania Dąbrowska, Krzysztof Zalewski, Beata Kozidrak, Natalia Nykiel w aranżacjach Miuosha, a także Rojek, Mrozu, Ten Typ Mes i Hania Rani, Karaś/Rogucki i wschodząca gwiazda muzyczna, którą Empik odkrył przed polską publicznością – irlandzki zespół Inhaler. Do tego dodajmy zachwycające animacje oraz błyskotliwe prowadzenie Marcina Prokopa, któremu towarzyszyli na scenie Dawid Podsiadło, Dorota Wellman i Grażyna Torbicka. To wszystko złożyło się na dynamiczne widowisko i stanowiło ciekawą oprawę dla tych ważnych nagród kulturalnych, które odebrali m.in. Mario Escobar, Alex Michaelides, Andrzej Maleszka, Roksana Węgiel, Sokół oraz Wojtek Smarzowski.To najlepszy wynik z dotychczasowych transmisji tego wydarzenia, obecnego na antenie TVN już od czterech lat.