Empik marketplace przekroczyło milion zamówień
Milion złożonych zamówień, 1000 zaufanych partnerów, z których czołowa piątka odnotowała w ostatnim roku wzrosty sprzedaży na poziomie 156%. Empik, który od ponad 20 lat prowadzi w internecie sprzedaż własną (jako uzupełnienie handlu stacjonarnego) i wypracował mocną pozycję w TOP 3 polskiego e-commerce [1], teraz stawia na intensywny rozwój marketplace z jakościową i starannie wyselekcjonowaną ofertą oraz podsumowuje dotychczasowe działanie platformy. Zachęca innych sprzedawców online do współpracy, oferując im szansę na rozwój i dotarcie do milionów nowych klientów.
Marketplace napędza e-commerce
W czołówce e-commerce
Rozwój biznesu na korzystnych zasadach
Przez ponad 20 lat obecności w e-commerce zbudowaliśmy cenne doświadczenie i skupiliśmy wokół siebie miliony odbiorców, nastawionych na rozwój rozmaitych zainteresowań, poszukujących inspiracji na spędzanie wolnego czasu i produktów do realizacji codziennych aktywności. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, plasującą się w czołówce zestawień i rankingów najsilniejszych brandów. Cieszymy się dużym zaufaniem, a tym samym wiarygodnością wśród klientów. Teraz również inni sprzedawcy online mogą korzystać z siły marki Empik, naszej wiedzy i skali dotarcia, rozwijając w ten sposób własny biznes. Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku.
– Stawiamy na zaufanych partnerów – duże i średnie firmy o ugruntowanej pozycji i z doświadczeniem w obszarze e-commerce, wyznające zbliżone do naszych wartości. My zaś oferujemy im indywidualne podejście i wsparcie dedykowanego opiekuna biznesowego, widoczność produktów dla milionów klientów Empik.com oraz objęcie ich ofert kampaniami marketingowymi, które realizujemy przez cały rok. W odróżnieniu od konkurencji, poza standardową prowizją od sprzedaży nie pobieramy od sprzedawców dodatkowych opłat. Ta jest zaś naliczana dopiero w momencie potwierdzenia realizacji zamówienia, a w przypadku rezygnacji klienta z zakupów sprzedawca nie jest obciążany żadnymi kosztami - Rafał Murawski, manager marketplace w Empiku