Globalna kampania reklamowa Amazon Books przedstawia czytanie książek jako aktywną rozrywkę

Globalna kampania reklamowa Amazon Books przedstawia czytanie książek jako aktywną rozrywkę

Globalna kampania reklamowa Amazon Books przedstawia czytanie książek jako aktywną rozrywkę

Udostępnij

Kampania zatytułowana „Bring a Book to Life” („Spraw, że książka ożyje”) przedstawia czytanie książek jako przeciwieństwo pasywnego oglądania seriali czy filmów. Pokazuje je jako czynność, w ramach której każdy czytelnik ożywia stworzone przez pisarza światy we własnej głowie.

Akcja spotu Amazon Books przeskakuje między rozmaitymi światami. Od postapokalitycznych ruin, przez dworzec kolejowy w Berlinie w latach 50. XX wieku, aż po Japonię samurajów. Tym, co je łączy w filmie, jest fakt, że ich bohaterowie są jak zamrożeni, pogrążeni we śnie. Budzą się dopiero wtedy, gdy czytelnik rozpoczyna aktywne czytanie – niejako nadaje bieg akcji w swojej wyobraźni..

Przeczytaj cały artykuł:

żródło:https://marketingprzykawie.pl


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się