Już kilkaset tysięcy klientów Biedronki "wykleiło" sobie książkę o Słodziakach

Już kilkaset tysięcy klientów Biedronki "wykleiło" sobie książkę o Słodziakach

Już kilkaset tysięcy klientów Biedronki "wykleiło" sobie książkę o Słodziakach

Udostępnij

Klienci Biedronki ruszyli na wielkie świąteczne zbiory. W ramach akcji „Wielkanocna wyklejanka” kolekcjonowali naklejki, które uprawniają do otrzymania za darmo trzeciej części książki o przygodach Słodziaków albo 15-procentowego rabatu na zakupy. Popularność akcji jest ogromna: na tydzień przed końcem zbierania naklejek, który finalnie upłynął 14 kwietnia, do wymiany punktów na książki uprawnionych było już kilkaset tysięcy klientów sieci. 15 kwietnia w Biedronce rozpoczyna się wydawanie książek. Tego dnia klienci zyskują też możliwość skorzystania z rabatu na wielkanocne zakupy.

 

„Wielkanocna wyklejanka” trwa od 4 marca br. Dzięki niej klienci, robiąc bieżące zakupy w Biedronce, zbierali naklejki. Zyskać mogli rabat 15 proc. na przedświąteczne zakupy oraz książkę „Zamieszanie na leśnej polanie, czyli kolejne przygody Gangu Słodziaków”.

– Zależy nam na tym, by wplatać do naszych akcji walor edukacyjny. Zadaniem Słodziaków było zachęcenie dorosłych do wspólnego czytania z dziećmi. Udało się! Podczas ostatniej akcji lojalnościowej dwie książki o Słodziakach trafiły do miliona klientów. Tym razem spodziewamy się również rekordowej popularności trzeciej części książki, bowiem na tydzień przed zakończeniem zbierania naklejek, kilkaset tysięcy osób było już uprawnionych do jej odbioru. Liczba ta z pewnością jeszcze wzrośnie – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A.

Promocyjna kampania z książką o Słodziakach nie jest jedynym pomysłem Biedronki na promocję czytelnictwa: sieć co tydzień wprowadza nowe książki do oferty czy regularnie organizuje akcje specjalne w tej kategorii. Biedronka stworzyła też konkurs literacki Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci, w efekcie którego rozdystrybuowano już ponad 130 tys. książek dla dzieci. Dzięki tym staraniom w ciągu ostatnich trzech lat, Biedronka rocznie sprzedawała ok. 12 mln egzemplarzy książek. To imponujący wynik, biorąc pod uwagę najnowsze badania czytelnictwa Biblioteki Narodowej, według których tylko 37 proc. Polaków w ciągu ostatniego roku sięgnęło po minimum jedną książkęi.

Zasady „Wielkanocnej wyklejanki

Użytkownicy karty Moja Biedronka mogli zbierać naklejki uprawniające do odbioru książek o Słodziakach od 4 marca do 14 kwietnia. Klienci otrzymywali je – jednorazowo aż 3 sztuki – przy kasie, robiąc zakupy weekendowe, od piątku do niedzieli, za co najmniej 69 zł. Posiadacze 15 naklejek, nową opowieść o Słodziakach będą mogli odebrać z kartą Moja Biedronka od 15 do 27 kwietnia br. lub do wyczerpania zapasów.

W tym samym terminie klienci Biedronki zbierali też naklejki – wielkanocne jajeczka na przedświąteczny rabat na zakupy. Przy zakupach za minimum 69 zł, bez względu na dzień tygodnia, klient otrzymywał jedną naklejkę-jajeczko. 15 zebranych naklejek to 15 procent jednorazowej zniżki (maksymalnie 75 zł). Zakupy z rabatem będzie można zrobić w dniach 15-20 kwietnia br.

Więcej szczegółów i regulamin akcji, zawierający m.in. wyłączenia, można znaleźć w sklepach i na stronie www.biedronka.pl/wyklejanka.

 


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się