Klient 50+ w księgarni – bezpłatne szkolenie warsztatowe dla księgarzy
Biblioteka Analiz zaprasza księgarki i księgarzy do udziału w bezpłatnym szkoleniu online „Klient 50+ w księgarni – jak budować trwałe relacje?”. Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji księgarzy w zakresie budowania relacji z osobami powyżej 50. roku życia.
Grupa ta – licząca już blisko 14 mln osób – wymaga odmiennej komunikacji i motywów zakupu. Szkolenie wzbogaci księgarzy w unikalną wiedzę o grupie klientów 50+, pokaże jej złożoność. Wykładowcy podzielą się praktyką, jakie strategie i inicjatywy sprawdzą się przy kształtowaniu zróżnicowanej oferty, dającej szansę na stworzenie więzi, o które warto dbać, bo są długofalowe. Księgarze nabędą też umiejętności tworzenia wizerunku księgarni.
Jak stworzyć dla grupy 50+ atrakcyjne miejsce, jak się z nią komunikować, jak sprzedawać i reklamować książki i samą księgarnię? Dlaczego kwestie wizualne są tak ważne dla osób 50+? Jak komunikować się z nimi na FB i Instagramie? Jak dotrzeć do najlepszych blogerów i influencerów 50+? Czemu podczas promocji ta grupa potrzebuje szczególnego traktowania i jak reklamować książkę, żeby naprawdę dotrzeć do czytelników?
Odpowiedzi na te pytania to klucz do zrozumienia największej, a jednocześnie najbardziej lojalnej grupy czytelniczej w Polsce. Na szkoleniu omówione zostaną przykłady największych błędów komunikacyjnych na rynku wydawniczym skierowanym do tej grupy.
Szkolenie poprowadzą Izabela Pajor i Magdalena Kos, ekspertki wydawnicze, marketingowe i szkoleniowe z ponad 25-letnim doświadczeniem.
Izabela Pajor pracowała dla największych wydawnictw w Polsce, tworząc i realizując z sukcesami koncepcję wydawniczą m.in. dla takich poradników, jak „Przyjaciółka”, „Kobieta i Życie”, „Świat Kobiety”, „Mamo to ja”, „Dobre Wnętrze”, „Uroda”, „Glamour”, „Olivia” „100 rad” oraz książki poradnicze, kolekcje i wydania specjalne z zakresu szeroko pojętego wellbeingu, zdrowia, prawa, kuchni, wystroju wnętrz, psychologii, ezoteryki i innych. Oprócz praktyki na rynku polskim, zdobywała także doświadczenia na rynku niemieckim oraz w Stanach Zjednoczonych. Blogerka, influencerka, pasjonatka contentmarketingu. Studiowała marketing i zarządzanie, filozofię, psychologię, uzyskała także dyplom trenera rozwoju osobistego.
Magdalena Kos kierowała działami marketingu i sprzedaży w De Agostini Polska, Hearst Marquard Polska, Ringer Axel Springer Polska, Express Wieczorny, Edipresse. Była partnerem biznesowym Planeta De Agostini w Polsce i Rosji. Wydała ponad 100 kolekcji edukacyjnych, kolekcjonerskich książkowych, tworzyła strategię wydawniczą wielu tytułów prasowych, dzienników, tygodników i miesięczników i książek – masowych, jak i premium. Ma na koncie wiele projektów własnych np. „Mitologie świata”, „Dynastie Świata i Europy”, które okazały się sukcesem wydawniczym w Polsce i w Rosji. Od 2006 roku realizuje projekty szkoleniowe i wydawnicze dla wielu wydawców i klientów biznesowych w obrębie strategii jak i szkoleń branżowych i Design Thinking. Jest certyfikowanym trenerem szkoleń grupowych z tematów miękkich i Design Thinking oraz dyrektorem programów szkoleniowych KFS Delta Training.
Termin szkolenia: 12 czerwca, w godz. 9.00-14.30
Szkolenie odbędzie się na platformie Zoom.
Szczegółowe informacje i zapisy: http://silverwksiegarni.pl/
Organizator: Biblioteka Analiz Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 6/8, pok. 416, 00-048 Warszawa
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury