Konferencja Book Marketing 6-7.03.2020 w Poznaniu
Przy okazji Poznańskich Targów Książki odbędzie się pierwsza edycja Konferencji Book Marketing, gdzie czołowi specjaliści tacy jak Paweł Tkaczyk, Tomasz Manikowski czy Tomasz Palak oraz wielu innych skupią się na potrzebach i możliwościach rynku książki. Konferencja odbędzie się na terenie Targów w Poznaniu w dniach 6-7.03.2020.
Program konferencji został tak skonstruowany, by zarówno wydawcy, księgarze, bibliotekarze, animatorzy kultury ale też twórcy, którzy chcą wesprzeć widoczność swojego dzieła znaleźli coś dla siebie.
Konferencji będzie towarzyszyć Pogotowie Marketingowe, czyli stanowiska, w których będzie można skorzystać z darmowej sesji doradczej, porozmawiać ze specjalistą odnośnie do komunikacji w Internecie, widoczności marki, tytułu, autora itp.
W trakcie dwudniowego wydarzenia przedstawione zostaną wyselekcjonowane tematy wybrane w oparciu o analizę potrzeb branży książkowej. Podczas szkolenia eksperci odpowiedzą na szereg pytań, m.in.:
· Jak uwieść czytelnika wykorzystując social media do sprzedaży książek?
· Jak budować markę w oparciu o literaturę?
· Jak budować społeczność wokół wydawnictwa / instytucji kultury / osoby?
· Jak zadbać o swoje prawa autorskie?
· Haczyki w umowach - jak się nie nadziać?
· Jakie są internetowe trendy na rok 2020?
· Jak promować książki w erze social mediów?
· Jak legalnie wykorzystywać treści znalezione w sieci?
· Co robić w sytuacji nieuprawnionego użycia utworu?
· Jak zwiększyć ruch na stronie i rozpoznawalność marki za pomocą content marketingu?
· Co łączy content i sprzedaż?
· Jak prowadzić kampanie content marketingowe, by generować konwersję oraz trafiać do odpowiednich odbiorców w odpowiednim czasie?
· Czy marketing oparty na społeczności może stać się perpetuum mobile?
· Jak wykorzystać storytelling w biznesie?
· Jak zwiększyć widoczność marki?
· Czy sztuczna inteligencja może wspierać proces tworzenia książki?
· Czy robot może przeczytać książkę i sformułować wnioski na temat jej fabuły?
· Czy rekomendacje oparte na analizie AI rzeczywiście działają?
Specjalnie dla Państwa przygotowano:
· Gość Specjalny: Katarzyna Bonda - Od pomysłu do zysku - proces wydawniczy , promocja i sprzedaż książki z punktu widzenia autora
Katarzyna Bonda opowie między innymi o tym, na czym zarabia pisarz, jak wypracować rozpoznawalną markę osobistą i kto jej zdaniem lepiej wypromuje książkę - autor czy wydawca?
Podzieli się swoją opinia na temat tego, jak przekonać wydawcę do wydania książki oraz opowie, jak wygląda praca z redaktorem?
· Warsztat - Budowanie i wspieranie marki za pomocą monitoringu Internetu
Dodatkowo: · Strefa VIP – przepustka do zamkniętej strefy spotkań Wydawców, Pisarzy, Gości Specjalnych
· Pogotowie Marketingowe - możliwość skorzystania z prywatnych konsultacji ze specjalistami od PR oraz Marketingu
W gronie prelegentów m.in.: Paweł Tkaczyk – buduje silne marki, autor książek "Zakamarki marki" , "Grywalizacja", "Narratologia",
Artur Kurasiński – techrealista, seryjny pomysłodawca, przedsiębiorca, mówca publiczny, twórca gier i komiksów,
Tomasz Palak – radca prawny, ekspert specjalizujący się w RODO, prawie autorskim i social mediach, zagadnieniach związanych z ochroną danych osobowych, regulaminami sklepów internetowych i stron www,
Tomasz Manikowski – psycholog biznesu, przedsiębiorca, manager, trenerem mentalny, marketer oraz gość specjalny Katarzyna Bonda.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami dostępnymi na stronie wydarzenia!
Link do wydarzenia i zgłoszenia: Book Marketing > https://tobilet.pl/events/konferencja-bookmarketing-2020/
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: 883 00 88 22 | bookmarketing@literacka.com.pl | www.targiksiazki.pl