Książki Olgi Tokarczuk hitem w placówkach Poczty Polskiej
W 2019 roku klienci Poczty Polskiej wydali ok. 425 mln złotych na produkty sprzedawane w placówkach. Sprzedaż prasy i książek to aż 25 proc. przychodu z działalności handlowej. Poczta coraz większy nacisk kładzie na ofertę wydawniczą. W ubiegłym roku sprzedaż prasy oraz książek stanowiła 25 proc. przychodów z jej działalności handlowej.
Hitem sprzedażowym w listopadzie i grudniu, a także w rankingu z całego minionego roku, okazała się książka Olgi Tokarczuk „Bieguni”. W okresie przedświątecznym w placówkach pocztowych sprzedano blisko 50 tys. egzemplarzy książek Noblistki.
Oprócz beletrystyki klienci Poczty chętnie kupują książki o zdrowiu, takie jak „Leki prosto z natury” oraz „Jak czytać wyniki badań”. Dużą popularnością cieszą się też repetytoria ósmoklasisty. Do grupy pocztowych bestsellerów można również zaliczyć przewodnik „Polska. Wyjątkowe weekendy i wakacje” oraz serię „Rozmówki na każdy wyjazd”.
[źródło: rynek-ksiazki.pl]