Księgarnia ebookowa Woblink wprowadza książki drukowane
Ebook, audiobook czy książka drukowana? Klienci kupują wszystkie formaty i chcą mieć wybór. Dowodzą tego nasze wewnętrzne badania, ale także badania Biblioteki Narodowej, w części poświęconej czytelnikom e-booków”– mówi Paweł Polański, prezes spółki eCom Group, do której należy platforma Woblink.com. Lider sprzedaży e-booków w Światowy Dzień Książki poszerza ofertę o prawie 100 tysięcy tytułów drukowanych i chce w ten sposób jeszcze lepiej zatroszczyć się o potrzeby swoich klientów.
Wizerunek czytelnika e-booków walczącego z tradycją czytania książek „papierowych” w niewielkim stopniu odpowiada rzeczywistości. Badania Biblioteki Narodowej wykazały, że ponad połowa czytelników e-booków i audiobooków oddaje się lekturze książek nie tylko w formatach elektronicznych, ale też książek tradycyjnych. Woblink przeprowadził badania wśród swoich klientów, odkrywając, że 78% ankietowanych oprócz ebooków i audiobooków nabywa też książki drukowane. Spora grupa decyduje się na zakup książek w tradycyjnej formie na prezent dla bliskich. Dzieciom niechętnie wręcza się czytniki książek elektronicznych, a zdecydowanie częściej zaraża się je miłością do powieści przez książki papierowe i audiobooki. Są też książki, które zagorzali e-czytelnicy jednoznacznie wolą w wersji drukowanej (np. albumy czy książki kucharskie). Dodatkowo niektóre pozycje są po prostu niedostępne w wersji elektronicznej. Zamiast odsyłać swoich klientów do innych księgarni, Woblink zdecydował, że teraz każdą książkę klienci mogą kupić u nich poprzez jedną transakcję.
Ponadto klienci Woblinka korzystają z programu lojalnościowego Bumerang, który został uznany za najlepszy z dostępnych na rynku przez Roberta Drózda z bloga Świat Czytników. W programie każde wydane 10 zł wraca do klienta w postaci kodu rabatowego obniżającego cenę kolejnej książki dokładnie o tę sumę. Początkowo oferta dotyczyła tylko e-booków, obecnie została poszerzona na audiobooki i książki drukowane.
Szczegółowe informacje na temat programu Bumerang dostępne są na tej stronie.
Zamówione w Woblink.com książki drukowane dostarczane będą od poniedziałku do soboty (włącznie). Można je też odebrać osobiście w jednym z 10 350 punktów w całej Polsce (w paczkomatach InPost, na stacjach paliw ORLEN, w kioskach RUCHU oraz w placówkach pocztowych).
Woblink.com to jedna z największych polskich platform sprzedających książki w każdym dostępnym formacie: drukowane, ebooki i audiobooki. Dystrybuuje tytuły największych polskich wydawców – nowości, bestsellery, a także klasykę literatury. Oferuje prawie 100 tysięcy tytułów książek drukowanych, 30 tysięcy ebooków i 1,5 tysiące audiobooków, w tym literaturę faktu, kryminał, fantastykę, powieści obyczajowe, książki historyczne oraz pozycje dla dzieci.
Woblink umożliwia zakup książek i ich odbiór osobisty w jednym z 10 350 punktów w całej Polsce oraz czytanie ebooków i słuchanie audiobooków na wielu urządzeniach, takich jak czytniki, tablety, laptopy czy smartfony. Od 2010 roku, dzięki swoim nowoczesnym rozwiązaniom, dostarcza książki setkom tysięcy czytelników w Polsce i za granicą. Inicjatywa w działaniu i kreatywne akcje promocyjne to znak rozpoznawczy firmy, dzięki któremu coraz więcej czytelników może kupować interesującą ich literaturę w dobrej cenie i najlepszej jakości.
Innowacyjne możliwości platformy Woblink zaowocowały zdobyciem pozycji lidera na polskim rynku oraz zaufaniem wśród odbiorców. Celem działalności platformy jest zapewnienie czytelnikom możliwości nowoczesnego i komfortowego czytania w przystępnej cenie. Do czytelników kieruje szeroką ofertę publikacji z wszystkich dziedzin literatury oraz nowatorskie rozwiązania technologiczne umożliwiające wygodną lekturę książek w formacie cyfrowym.