Księgarnie Świat Książki najwyżej wśród księgarń w raporcie Daymakerindex 2017
Obsługa klienta w sklepach zajmujących się handlem detalicznym na poziomie ogólnoeuropejskim została poddana ocenie i analizie przez firmę Daymaker. W tym roku badanie przeprowadzono w dziesięciu państwach: Polsce, Szwecji, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Anglii, Danii, Norwegii i we Włoszech.
Raport Daymakerindex Polska 2017 obejmuje 19 kategorii, 131 sieci i 655 zbadanych sklepów.
Z porównania wyników w ramach kategorii „Księgarnie” roku 2016 z rokiem 2017 wynika, że ogólna ocena obsługi klienta wzrosła w branży księgarskiej o 10%. Dodatkowo sieć Księgarnie Świat Książki znalazła się wśród 16 sieci, w których odnotowano największy wzrost oceny obsługi klienta w porównaniu z rokiem ubiegłym. W przypadku sieci Księgarnie Świat Książki wyniósł on aż 21%. To jedyna sieć księgarń, która znalazła się w „TOP 16 największych wzrostów”.
Projekt przeprowadzono z wykorzystaniem metody Mystery Shopping. Obserwatorzy Daymaker opisywali swoje wrażenia na arkuszu oceny w formie odpowiedzi na 12 zdefiniowanych pytań zamkniętych oraz komentarzy. Obserwatorzy nie posiadali informacji na temat liczby punktów przyznawanych za poszczególne pytania. Uzyskane wyniki w badanych sieciach sklepów były następnie przeliczane i prezentowane w skali procentowej. Zbiorcza ocena wizyt w sklepach pozwala przyznać całej sieci uśredniony wynik od 0 do 100%.
Więcej informacji i szczegółowe wyniki raportu Daymakerindex 2017 dostępne są:
http://daymakerindex.com/wyniki/wszystkie-wyniki