Ruszył pierwszy portal o współpracy sztuki i biznesu

Ruszył pierwszy portal o współpracy sztuki i biznesu

Ruszył pierwszy portal o współpracy sztuki i biznesu

Udostępnij

Jakie korzyści daje współpraca ze światem sztuki? Czy budowanie wrażliwości może przyczynić się do osiągnięcia zamierzonego celu? Gdzie szukać inspiracji? Jak skutecznie wykorzystać sztukę i działania artystyczne w strukturach firmy? Czy współpraca z biznesem oznacza utratę autonomii artystycznej?

Odpowiedzi znajdziesz na uncommonground.pl – nowopowstałym portalu wiedzy o art brandingu.

W piątek 9 października odbyła się premiera pierwszego w Polsce portalu o art brandingu, powstałego z inicjatywy STU ERGO Hestia S.A. i Fundacji Artystyczna Podróż Hestii. Serwis (Un)common Ground to przestrzeń przygotowana na rzeczowe spotkanie sztuki i biznesu, dostępna zarówno dla ekspertów, jak i osób, które dopiero zaczynają poszerzać swoją wiedzę na temat wspomnianych działań.

Portal (Un)common Ground to miejsce wzajemnej wymiany doświadczeń. Na podstawie najlepszych przykładów zarówno ze świata, jak i z Polski pokażemy, że relacja na linii sztuka–biznes jest niezwykle potrzebna i możliwa do osiągnięcia. Zaoferujemy też narzędzia, które ułatwią obu stronom komunikację. Zachęcamy zarówno świat biznesu, jak i sztuki do szukania inspiracji i podejmowania odważnych działań; do szukania nowych dróg rozwoju, tak ważnych w dobie trudnych czasów.
Wierzymy, że sztuka może być motorem zmiany, zjawiskiem, które pozwoli zaadaptować się do nowej rzeczywistości.

Premiera portalu uncommonground.pl. Na zdjęciu (od lewej): Filip Pągowski, Igor Gałązkiewicz, Magdalena Kąkolewska, Vadim Grigoryan. Fot. Franciszek Mazur


Sztuka obecna jest w strukturach firmy mecenasa (Un)common Ground w wielu odsłonach. Oprócz corocznie organizowanego konkursu dla studentów uczelni artystycznych w całej Polsce, firma realizuje także niezwykle rozbudowany program szkoleniowo-inspiracyjny dla swoich pracowników. Wiemy jak wiele sztuka oferuje swoim odbiorcom: wzajemne inspiracje, rozwijanie kreatywności czy budowanie zespołu. Wiele firm i marek wciąż nie dostrzega potencjału sztuki, traktując ją jako estetyczny dodatek czy weekendowy przerywnik codzienności. Pokazujemy, że szeroka współpraca biznesu i sztuki jest potrzebna i możliwa do osiągnięcia.

Współpraca z artystami pozwala firmom otwierać się na nowe doświadczenia. Artyści myślą i tworzą w nieszablonowy, odważny sposób, ich działania wymykają się utartym, sztywnym schematom. Artyści mogą inspirować, wnosić nowe punkty widzenia, który nie tylko przyczynią się do sukcesu i widoczności konkretnych projektów, ale także pozytywnie wpłyną na wizerunek organizacji.

Spotkajmy się razem na uncommonground.pl


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się