„Social media bądź widoczny!" – bezpłatne szkolenie dla księgarzy
Biblioteka Analiz zaprasza księgarzy do udziału w bezpłatnym szkoleniu, którego celem jest efektywne i trwałe podniesienie kompetencji księgarzy w obszarze promocji księgarni z wykorzystaniem social media. Planowane szkolenie skupione będzie na efektywnym wykorzystywaniu narzędzi oferowanych przez popularne portale i strategii jak stosować social media przy sprzedaży książek.
W czasie prezentacji uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie tworzyć kampanie, optymalizować budżet oraz odpowiednio targetować grupy odbiorców. W części teoretycznej poruszone zostaną kwestie związane z budowaniem strategii content marketingowej i wykorzystaniem jej w procesie promocji. W części praktycznej każdy użytkownik – w Facebook Ads Manager – stworzy kampanie odpowiadające różnym celom biznesowym. Nie zabraknie również case study opisujących dobre i złe praktyki komunikacji. Wyjaśnione zostaną również kwestie prawne związane z content curation i oznaczaniem treści reklamowych.
Szkolenie prowadzone będzie w formie praktycznych warsztatów. Zaletą planowanych warsztatów będzie praktyczne podejście do przedstawianych zagadnień, poparte długoletnim doświadczeniem zawodowym prowadzącego oraz interaktywny charakter zajęć, pozwalający uczestnikom na weryfikację i testowanie swojej wiedzy w sytuacjach symulujących rzeczywistość. Ponadto szkolenie ma stać się platformą wymiany doświadczeń między jego uczestnikami.
Warunkiem koniecznym uczestnictwa w szkoleniu jest prowadzenie profilu marki na Facebooku, tworzenie postów oraz użytkowanie menadżera firmy.
Termin: 6 czerwca 2019 r.
Warszawa, godz. 9.00-16.30
Wykładowca: Rafał Wasilczyk – absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Zarządzanie i Marketing w Ochronie Zdrowia) oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat praktyk specjalizujący się w zakresie budowy i realizacji strategii social media, marketingu eventowego i PR oraz retail marketingu. W swojej karierze zawodowej związany z firmami działającymi na rynku detalicznym: Empik, Kakadu, Matras. Freelancer i koordynator projektów marketingowych w firmach detalicznych, farmaceutycznych, agencjach reklamowych oraz w wydawnictwach. Obecnie na stałe związany z Grupą PWN jako specjalista ds. marketingu w PZWL Wydawnictwo Lekarskie. Od dwóch lat prowadzący szkolenia z zakresu content marketingu i budowaniu strategii promocji w social mediach.
Szczegółowe informacje: http://rynek-ksiazki.pl/szkolenia/social-media-badz-widoczny-narzedzia-i-metody-zaawansowane/
Projekt realizowany jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z Funduszu Promocji Kultury