Trzy miliony Wyprawek Czytelniczych dla najmłodszych

Trzy miliony Wyprawek Czytelniczych dla najmłodszych

Trzy miliony Wyprawek Czytelniczych dla najmłodszych

Udostępnij

Miliony światów równoległych, niezliczone przygody, wieczory z najbliższymi – to wszystko można mieć dzięki kampanii Instytutu Książki „Mała książka – wielki człowiek”, w której już trzy miliony Wyprawek Czytelniczych trafiły do dzieci i rodziców.

"Co można mieć za trzy miliony?” – tak brzmi hasło przewodnie nowej odsłony kampanii Instytutu Książki promującej czytelnictwo, która zainicjowana została w 2017 roku. Jesteśmy przekonani, że trzy miliony książek, które dzięki niej trafiły do dzieci i rodziców, to nie tylko imponująca liczba egzemplarzy, lecz przede wszystkim nieocenione źródło uniwersalnych wartości wpływających na rozwój dziecka od najmłodszych lat oraz budowanie relacji z rodzicami i bliskimi. Wartości, których – jak pointuje w najnowszym spocie telewizyjnym Łukasz Nowicki – nie da się tak po prostu kupić.

Wierzymy, że dzięki podarowaniu dzieciom ponad 3 milionów książek „wpuściliśmy w obieg” dużo dobra; niematerialnego bogactwa kształtującego nie tylko małego człowieka, ale również nas, dorosłych. Z czytania płyną bowiem liczne korzyści dla rozwoju dziecka na wielu płaszczyznach, które przekładają się na sukcesy w dorosłym życiu. Liczymy, że dzięki kampanii w naszych relacjach z dziećmi będzie więcej bliskości, otwartości i miłości, a w naszych małych czytelnikach jeszcze więcej wyobraźni, ciekawości świata i odwagi.

W spocie telewizyjnym nasi bohaterowie odpowiadają na trochę prowokacyjne pytanie: co można mieć za 3 miliony? To hasło przewodnie całej kampanii, pozornie dotyczące rzeczy materialnych, „uruchamia” opowieść o najważniejszych wartościach.

Autorem zdjęć do spotu telewizyjnego jest uznany reżyser Marek Dawid, którego wrażliwość uchwyciła je w sposób niebywale intensywny i przejmujący.

Kampania społeczna „Mała książka – wielki człowiek” ma trzy etapy i skierowana jest do nowo narodzonych dzieci, przedszkolaków, pierwszoklasistów (oraz ich rodziców i opiekunów), do których rocznie trafia blisko milion darmowych Wyprawek Czytelniczych.

Kampania obecna jest w mediach tradycyjnych i społecznościowych, w przestrzeni miejskiej, a także podczas licznych wydarzeń skierowanych do dzieci i ich opiekunów.

Projekt jest finansowany ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu.
 

Co można mieć za trzy miliony?” – tak brzmi hasło przewodnie nowej odsłony kampanii Instytutu Książki promującej czytelnictwo, która zainicjowana została w 2017 roku. Jesteśmy przekonani, że trzy miliony książek, które dzięki niej trafiły do dzieci i rodziców, to nie tylko imponująca liczba egzemplarzy, lecz przede wszystkim nieocenione źródło uniwersalnych wartości wpływających na rozwój dziecka od najmłodszych lat oraz budowanie relacji z rodzicami i bliskimi. Wartości, których – jak pointuje w najnowszym spocie telewizyjnym Łukasz Nowicki – nie da się tak po prostu kupić.

Wierzymy, że dzięki podarowaniu dzieciom ponad 3 milionów książek „wpuściliśmy w obieg” dużo dobra; niematerialnego bogactwa kształtującego nie tylko małego człowieka, ale również nas, dorosłych. Z czytania płyną bowiem liczne korzyści dla rozwoju dziecka na wielu płaszczyznach, które przekładają się na sukcesy w dorosłym życiu. Liczymy, że dzięki kampanii w naszych relacjach z dziećmi będzie więcej bliskości, otwartości i miłości, a w naszych małych czytelnikach jeszcze więcej wyobraźni, ciekawości świata i odwagi.

W spocie telewizyjnym nasi bohaterowie odpowiadają na trochę prowokacyjne pytanie: co można mieć za 3 miliony? To hasło przewodnie całej kampanii, pozornie dotyczące rzeczy materialnych, „uruchamia” opowieść o najważniejszych wartościach.

Autorem zdjęć do spotu telewizyjnego jest uznany reżyser Marek Dawid, którego wrażliwość uchwyciła je w sposób niebywale intensywny i przejmujący.

Kampania społeczna „Mała książka – wielki człowiek” ma trzy etapy i skierowana jest do nowo narodzonych dzieci, przedszkolaków, pierwszoklasistów (oraz ich rodziców i opiekunów), do których rocznie trafia blisko milion darmowych Wyprawek Czytelniczych.

Kampania obecna jest w mediach tradycyjnych i społecznościowych, w przestrzeni miejskiej, a także podczas licznych wydarzeń skierowanych do dzieci i ich opiekunów.

Projekt jest finansowany ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu

 

 
 
 

Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się