Webinar dla branży wydawniczej – „Data science, sztuczna inteligencja, machine learning, big data”
Data science, sztuczna inteligencja, machine learning, big data – te modne hasła stają się coraz bardziej powszechne w prasie biznesowej oraz w planach strategicznych większości organizacji. Ale jak w praktyce wygląda budowa kompetencji w tym obszarze oraz ich wykorzystanie celem wygenerowania realnej wartości biznesowej?
Odpowiedzi na te pytania dostarczy webinar skierowany do przedstawicieli branży wydawniczej „Data science, sztuczna inteligencja, machine learning, big data”, który poprowadzi Kasper A. Yearwood, szef Zaawansowanej Analityki oraz CRM w Grupie Empik. Spotkanie odbędzie się we wtorek 8 grudnia o godz. 12:00.
Uczestnicy webinaru dowiedzą się z pierwszej ręki, w jaki sposób najnowocześniejszą technologię wykorzystuje Empik oraz czym tak naprawdę jest zaawansowana analityka (i czym różni się od tradycyjnej). Będzie to unikatowa szansa, aby od kuchni poznać najbardziej złożone projekty analityczne wspierające cele strategiczne Grupy Empik.
Webinar jest dedykowany osobom z branży wydawniczej – wydawców, autorów i innych osób bezpośrednio związanych z rynkiem książki. Obowiązuje rejestracja poprzez ten link. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia. Zarejestrowane osoby otrzymają indywidualny link do udziału w wydarzeniu.