WOBLINK rozdał 10 milionów złotych i na tym nie kończy!
Szanowni Państwo, w czasie pandemicznych zawirowań, rynek e-booków działał prężnie jak nigdy. Księgarnia internetowa Woblink.com świętuje właśnie wykorzystanie miliona kodów rabatowych "Bumerang" i przez najbliższe dwa tygodnie będzie zwracać Klientom 20 zł za każde 10 zł wydane na książki, ebooki lub audiobooki.
Z programu lojalnościowego Bumerang
- skorzystało już ponad 100 tys. Polaków
- kupując łącznie ponad milion książek taniej
- o łączną sumę 10 mln złotych!
To dla nas symboliczny moment: wykorzystanie milionowego kodu Bumerang - mówi Paweł Polański, Dyrektor Woblinka.
Dla analityków rynku książki te liczby to znak i nadzieja, że rynek książki w Polsce ma się całkiem nieźle.
Bumerang to innowacyjny system rabatowy księgarni Woblink.com. Jego działanie jest proste: za każde 10 zł wydanych w księgarni czytelnik otrzymuje kod rabatowy o takiej samej wartości, który obniża cenę kolejnej zakupionej książki (do kwoty nie niższej niż 14,90 zł). Program Bumerang działa niemal od początku istnienia Woblinka i z roku na rok powiększa się grono jego entuzjastów. Dość powiedzieć, że do tej pory skorzystało z niego już prawie 120 tys. osób. Milion wykorzystanych kodów oznacza, że w trakcie 10 lat istnienia Woblink rozdał swoim klientom 10 mln złotych. Milionowy kod Milionowy kod został użyty 13 lipca 2020 roku.
Koszyk, w którym został wykorzystany, zawierał pięć książek:
„W samym sercu morza” Jojo Moyes – Znak,
„Telefon od anioła” Guillaume’a Mussa – Wydawnictwo Albatros,
„Dzisiaj narysujemy śmierć” Wojciecha Tochmana – Wydawnictwo Literackie,
„Wyrwa” Wojciecha Chmielarza – Wydawnictwo Marginesy,
„Pianie kogutów, płacz psów” Wojciecha Tochmana – Wydawnictwo Literackie. Kodu użył czytelnik, który jest z Woblinkiem od 2015 roku.
Łącznie wykorzystał on już 191 kodów!
– To dla nas symboliczny moment: wykorzystanie milionowego kodu Bumerang – mówi Paweł Polański, dyrektor Woblinka.
– Z tej okazji przez najbliższe dwa tygodnie będzie można skorzystać z wyjątkowej oferty: podwajamy Bumerang i za każde 10 zł wydane na Woblinku do czytelnika wrócą 2 kody o łącznej wartości 20 zł. Nie mam wątpliwości, że Bumerang to unikatowy program lojalnościowy na polskim rynku książki. Jest łatwy, przejrzysty i wygodny w użyciu – nie wymaga gromadzenia punktów ani regularnych zakupów. Jest maksymalnie proczytelniczy, podobnie jak cały Woblink.
O jego wyjątkowości świadczy fakt, że rekordziści w wykorzystywaniu kodów są z nami od 10 lat, czyli do samego początku istnienia Woblinka. Kto raz skorzysta z Bumerangu, będzie używał go ponownie.
Kody Bumerang używane były najczęściej w przypadku zakupu następujących produktów:
E-booki:
„Bieguni” Olgi Tokarczuk – Wydawnictwo Literackie,
„Listy zza grobu” Remigiusza Mroza – Wydawnictwo Filia,
„Szczygieł” Donny TarƩ – Znak. Audiobooki:
„Chrobot” Tomasza Michniewicza – Wydawnictwo Otwarte,
„Jak mniej myśleć” Christel PeƟtcollin – Wydawnictwo Feeria,
Homo deus” Yuvala Noaha Harariego – Wydawnictwo Literackie.
Książki tradycyjne:
„Tatuażysta z Auschwitz” Heather Morris – Wydawnictwo Marginesy,
„Wielki Ogarniacz Życia we dwoje, czyli jak być razem i się nie pozabijać” Pana Buka i Pani Bukowej – Flow Books,
„Księgi Jakubowe” Olgi Tokarczuk – Wydawnictwo Literackie.
Średnie użycie kodów wynosi 8,45 na osobę.
– Kody Bumerang są z nami niemal od początku, ale ciągle je udoskonalamy zgodnie z potrzebami naszych czytelników – mówi Paweł Polański.
– Dziś kody same przypominają o sobie i swojej ważności w koszyku, tak aby czytelnik nie zapomniał ich wykorzystać. Zawsze są widoczne na koncie czytelnika – nie trzeba ich zapisywać i nigdy się nie gubią. :) Nie musimy szukać ich w mailach czy SMS-ach. No i wreszcie: nasz system zakupowy zawsze pokazuje oszczędność, którą możemy uzyskać – wszystko po to, aby kody były maksymalnie wygodne dla czytelników, którymi sami w Woblinku wszyscy jesteśmy