Zasady strategii - kolejne wznowienie już w księgarniach!
3 lipca do księgarń wróciła książka "Zasady stratergii!" To pięć ponadczasowych lekcji, których udzielili Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs. Strategie działania, które doprowadziły do sukcesu firm, zostały skatalogowane i opisane przez wybitnych profesorów z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management w postaci pięciu uniwersalnych zasad niezbędnych w świecie biznesu!
Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs – pięć ponadczasowych lekcji
Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu.
Nota o książce:
Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.
Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.
„Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie”.(John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela)
Kilka słów o autorach:
David B. Yoffie jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Harvard Business Review”.
Michael A. Cusumano jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets.
Opinie o książce:
D.Yoffie i M. Cusumano wspólnie napisali książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek”.