Jedność - Wakacje z książkami
Znane marki łączą siły z Empikiem

Znane marki łączą siły z Empikiem

Znane marki łączą siły z Empikiem

Udostępnij

Kolejne znane marki i producenci gromadzą się pod parasolem jednego z liderów e-commerce w Polsce. Bezpośrednio do oferty Empik.com dołączają międzynarodowe brandy: Huawei, Philips, Samsung, SONY, Apple, DeLonghi, HP, Motorola i MSI. Dodatkowo w ramach Empik Marketplace swoje oficjalne sklepy otwierają m.in.: Kross, Inglot czy Vobis, a po pierwszym półroczu udanej współpracy ofertę rozszerza Tchibo.

Dla klientów oznacza to bezpieczny dostęp w jednym miejscu do setek jakościowych i pożądanych produktów z różnych kategorii. Dodatkowo w ramach Empik Marketplace swoje oficjalne sklepy otwierają m.in.: Kross, Inglot czy Vobis, a po pierwszym półroczu udanej współpracy ofertę rozszerza Tchibo.

Oferta własna sklepu z czołówki polskiego e-commerce wyraźnie się rozwija. Na bezpośrednią współpracę z Empik.com w ramach oficjalnej dystrybucji  decydują się kolejne popularne marki, w tym Huawei, Samsung, Apple, Philips, DeLonghi, SONY, HP, Motorola i MSI. Między czerwcem a sierpniem br. wybrany asortyment zasili ofertę w kategoriach takich jak: elektronika, smartfony, smartwatche, tablety, laptopy, komputery, małe AGD czy ekspresy do kawy.

Jako pierwszy taką współpracę podjął Huawei, którego asortyment wyselekcjonowanych produktów jest już dostępny w kategoriach: smartfony, tablety, smartwatche, akcesoria.
 

Podjęliśmy współpracę z Empikiem z przekonaniem, że współdziałanie z jednym z najsilniejszych graczy na rynku e-commerce oznacza duży potencjał wzrostu dla obu stron. Od początku tej współpracy, za pośrednictwem Empiku oferujemy konsumentom nasze smartfony i tablety nowej generacji, czyli te oparte o nasz autorski ekosystem Huawei Mobile Services, i cieszymy się, że klienci Empiku te urządzenia doceniają. Bardzo sobie cenimy fakt, że nasza współpraca dotyczy nie tylko sprzedaży urządzeń, ale wiąże się także z aktywnym udziałem Empiku w rozwoju oferty naszego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecne są aplikacje Empik Go, Empik Music i Empik Foto -  Paweł Bury, key account manager w Huawei CBG Polska.

W lipcu do oferty Empiku zostanie włączone pełne portfolio smartfonów i tabletów marki Samsung, a także ok. 50 produktów Apple. O 150 nowych artykułów z zakresu małego AGD poszerzy się katalog marki Philips. W sierpniu na Empik.com pojawią się także laptopy gamingowe MSI. W niedalekiej przyszłości SONY planuje tu również premierę i przedsprzedaż najnowszej konsoli PlayStation 5. Nowe partnerstwa Empiku obejmują także ekspresy do kawy DeLonghi, komputery i drukarki HP oraz smartfony Motorola.

Komfort i bezpieczeństwo robienia zakupów z każdego urządzenia, a także możliwość znalezienia najbardziej pożądanych, jakościowych produktów od najlepszych światowych marek to dla nas priorytety w rozwoju oferty dla klientów. Coraz lepsze wyniki naszej platformy i jej silną pozycję w polskim ekosystemie cyfrowym potwierdza fakt, że kolejne międzynarodowe brandy decydują się na wykorzystanie silnej pozycji Empik.com do sprzedaży własnych produktów. Nasze nowe partnerstwa w ramach współpracy bezpośredniej to przede wszystkim gwarancja jakości. Wszystkie produkty pochodzą z licencjonowanej polskiej dystrybucji, co jest przez nas każdorazowo weryfikowane - Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku.

Empik.com oferuje w ramach sprzedaży własnej i poprzez marketplace już w sumie 2,5 miliona produktów z 16 różnych kategorii, takich jak Elektronika, Zabawki, Dziecko i mama, Dom i ogród, Sport, AGD czy Zdrowie i uroda. Sprzedaż rok do roku dynamicznie rośnie, w przypadku wybranych kategorii nawet 3-krotnie, np.: Sport i rekreacja (+423%), Dom i ogród (+303%) czy Zdrowie i uroda (+242%). Stronę Empik.com odwiedza miesięcznie ok. 7 milionów unikalnych użytkowników, którzy składają średnio 600 tys. zamówień. Platforma rozwija się wielokanałowo - już 20% całości obrotów generuje aplikacja mobilna.

Kolejne marki dołączają do Empik Marketplace

Nowa rzeczywistość znacząco przyspiesza transformację cyfrową biznesu, a firmy mające wielokanałowe ambicje rozwoju szukają nowych efektywnych dróg dotarcia do klienta w internecie. Na tym tle znacząco wyróżniają się marketplace’y, dlatego kolejne marki decydują się na rozpoczęcie sprzedaży w ramach platformy Empik.com. Różnorodność obecnych tu branż pozwala Empikowi rozwijać kompetencje także w nowych kategoriach, niedostępnych stacjonarnie. Wśród marek, które w najbliższym czasie uruchomią tu oficjalne kanały sprzedaży znajdują się: jeden z najbardziej popularnych producentów rowerów Kross, polska marka kosmetyczna o zasięgu międzynarodowym Inglot czy sklep z elektroniką Vobis.
Od grudnia 2019 r. swój oficjalny sklep prowadzi tu m.in. marka Tchibo, która w maju rozszerzyła współpracę o kategorię Kawa.

 

 


Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się