Rekordowy Czarny Piątek w Empiku

Rekordowy Czarny Piątek w Empiku

Rekordowy Czarny Piątek w Empiku

Udostępnij

1,3 miliona wizyt na stronie i 5 000 zamówień składanych co godzinę w szczytowych momentach dnia, czyli ponad 84 zamówienia na minutę – jeden z największych i najpopularniejszych polskich sklepów online odnotował rekordowy Czarny Piątek w swojej historii.

Tegorocznej odsłonie dnia największych wyprzedaży i obniżek cen w Empiku towarzyszyły liczne promocje w ciągu tygodnia (Black Week) i wielkie okazje dostępne tylko od piątku do niedzieli (Black Weekend). Jednak największe zainteresowanie zakupami online i sprzedażowy sukces nastąpiły właśnie 29 listopada w Black Friday.

TOP 10 - najchętniej kupowane produkty:

1. Gra zręcznościowa Jenga Classic
2. „Bieguni” – Olga Tokarczuk
3. Xiaomi Mi Band 4
4. „Miłość leczy rany” – Katarzyna Bonda
5. Gra logiczna Scrabble Original
6. Gra towarzyska Dobble
7. Powerbank XIAOMI Mi 2S
8. „Księgi Jakubowe” – Olga Tokarczuk
9. Słuchawki JBL T460BT
10. Zabawka interaktywna Skip Hop Pszczółka
Do tegorocznego święta wielkich wyprzedaży przygotowywaliśmy się miesiącami, analizując, jakie promocje spodobają się odbiorcom. Liczba zamówień składanych co godzinę podczas Black Friday 2019 w szczytowych momentach dnia wyniosła ponad 5 000. Dowodzi to, że nasi klienci darzą nas wielkim zaufaniem i to jest dla nas największy sukces – mówi Damian Sękala, dyrektor departamentu marketingu interaktywnego Empiku.

Trzeci polski sklep internetowy

Według danych Gemius za wrzesień 2019, Empik.com jest 3. najpopularniejszym polskim sklepem internetowym[1]. W badanym okresie Empik.com odnotował niemal 66,9 milionów odsłon (dokładnie 66 885 282) oraz prawie 20% wzrost liczby użytkowników (tzw. real users) względem analogicznego okresu roku ubiegłego (dokładnie 19,73%). Jesienią 2019 mijają też dwa lata od uruchomienia unikalnej usługi ekspresowej rezerwacji i odbioru zamówień. Ta usługa daje klientom możliwość zdalnego sprawdzenia w wybranym salonie Empiku dostępności towaru – w aplikacji mobilnej lub poprzez stronę Empik.com – zarezerwowania go i odebrania w sklepie w ciągu zaledwie 2 godzin! To forma realizacji zakupów, zyskująca coraz większą popularność wśród klientów (+38% rok do roku) jest elementem strategii omnichannel Empiku.  Wraz z programem Mój Empik i usługą Empik Premium to doskonały przykład spajania światów online i offline – z korzyścią dla użytkowników.  
Źródło: Gemius.pl.

Komentarze

Komentując naszą treść zgadzasz się z postanowieniami naszego regulaminu.
captcha

Poinformuj Redakcję

Jeżeli w Twojej okolicy wydarzyło się coś ciekawego, o czym powinniśmy poinformować czytelników, napisz do nas.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy nikomu, potrzebujemy ich jedynie do weryfikacji podanej informacji. Możemy do Ciebie zadzwonić, lub napisać Ci e-maila, aby np. zapytać o konkretne szczegóły Twojej informacji.

Twoje Imię, nazwisko, e-mail jako przesyłającego informację opublikujemy wyłacznie za Twoją zgodą.

Zaloguj się


Zarejestruj się

Rejestrując się lub logując się do Portalu Księgarskiego wyrżasz zgodę na postanowienia naszego regulaminu.

Zarejestruj się

Wyloguj się